nedeľa, novembra 13, 2011

Dijonské rezne s estragónom


Bravčové mäso nie je práve častým protagonistom v našich receptoch. Ale aj keď uprednostňujeme hydinu, prípadne teľacie resp. hovädzie, ani tomu prasiatku sa až tak nevyhýbame. A keď som počas víkendového nákupu natrafil na veľmi pekne vyzerajúce rezníky, neváhal som - a dnes Vám na ne ponúkam jednoduchý, rýchly a hlavne chutný recept, ktorý venujem bývalemu kolegovi a stálemu kamarátovi Kotskymu (on už bude vedieť prečo :-D).

Suroviny na prípravu:

  • bravčové rezne
  • dijonská horčica
  • estragón
  • strúčik cesnaku
  • maslo
  • soľ
  • čierne korenie
  • olivový olej


Zo 4 lyžíc dijonskej horčice, rozotretého strúčiku cesnaku, 1 lyžice estragónu a lyžice olivového oleja spravíme marinádu. Do marinády naložíme bravčové rezne, ktoré sme naklepali, osolili a okorenili podľa chuti. (Mimochodom, ako klepete mäso? Ja to robím plochou stranou tĺčika na mäso a cez mikroténovú fóliu: svalové bunky tak nie sú potrhané a mäsko si zachová viac šťavy). Takto predpripravené rezne odložime do chladničky aspoň na pol hodinu.



Rezne osmažíme na troche oleja a 2 lyžiciach masla z oboch strán, každú stranu asi 2 minúty. Podávame ihneď s prílohou podľa vlastnej chuti - ja som tentokrát zvolil miešaný šalát so šalotkou, hoblinami parmezánu a croûtons.



Dobrú chuť praje Absik :-)

Žiadne komentáre:

Print

for my blog on KanKan.sk

Top kulinárske blogy