utorok, marca 24, 2009

Farebná vegetariánska panvička


Zase sa mi zachcelo trochu vegetariánčiť. Včera som mal mäsový deň, tak to bolo treba nejako vybalansovať :-) A tak som zbúchal jednoduchú, rýchlu, ázijsko-voňavú a celkom farebnú večeru, ktorú by si mohol kľudne dať aj ortodoxný vegán.

V mojej "farebnej panvičke" pristáli tieto suroviny:

  • zelená cibuľka
  • červená paprika
  • žltá paprika
  • cesnak
  • šampiňóny
  • čierne korenie
  • teriyaki omáčka
  • sezamový olej
  • olivový olej


Na panvici rozpálime 2 lyžice olivového oleja. Prisypeme nakrájanú zelenú cibuľku a smažíme asi 2 minúty. Pridáme 3 rozdrvené strúčiky cesnaku a smažíme ďalších 30 sekúnd. Nakoniec pridáme očistené a nakrájané šampiňóny a na kocky nakrájanú červenú a žltú papriku.


Takýto farebný mix smažíme asi 5 minút, dokiaľ papriky a huby nezmäknú. Pridáme 2-3 lyžice teriyaki omáčky, prípadne 2 lyžice sójovej omáčky a 1 lyžicu ryžového vína (ok, môže byť aj biele víno :-), okoreníme čerstvo namletým čiernym korením, pokropíme 1 lyžicou sezamového oleja, premiešame a všetko spolu smažíme ešte asi 2 minúty.

Po odstavení ihneď servírujeme (na mojom obrázku sa z jedla ešte dymí :-). Podávame buď samotné alebo s kôpkou bielej parenej ryže.


Dobrú chuť.

Žiadne komentáre:

Print

for my blog on KanKan.sk

Top kulinárske blogy